mandamarie

Direktlänk till inlägg 15 januari 2013

Pluggar !

Av Amanda Johansson - 15 januari 2013 16:29

Hej ! Just nu sitter jag i mitt rum och pluggar ! Som ni vet har min updatering varit dålig , det är pga att vi inte har haft internet hemma , men jag tror att det slås på imorgon , just nu har jag internet ifrån mobilen till datorn , så det fungerar . Idag över lunchen gick jag hem och åt , jag bytte också om till bekvämare kläder , och kom tillbaka till skolan två minuter sen , men jag tror inte att läraren märkte det . 

Imorgon funderar jag på att stanna hemma pga att jag känner mig lite smått krasslig , men vi får se . 

Jag ska återgå till pluggandet nu så höres vi senare ! 

 

Jag bjuder !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Johansson - 1 februari 2013 22:51

Byter tillbaka till nattstad !  http://nattstad.se/Mandaaa  ...

Av Amanda Johansson - 19 januari 2013 15:16

Hej ! Just nu är jag på netto och väntar på att mami ska bli klar , för jag är törstig . Idag skulle jag ha vart med Felicia men hon kunde inte komma in till stan så det blev inget , istället drog jag till stan med mami . Innan vi gick in på netto sp...

Av Amanda Johansson - 18 januari 2013 15:48

Hej ! Idag på lunchen när jag och Matilda gick och åt , åt vi en varsin pommetallrik , och skrattade gärnet! Sen gick vi tillbaka till skolan och va kvar där tills vi slutade och då drog jag till stan och mötte upp Felicia , sen har vi gått runt på s...

Av Amanda Johansson - 18 januari 2013 10:04

Hej ! Jag sitter i skolan på franskan just nu och jag fattar noll . Vi slutar om 20 minuter , wihuuu ! Sen har vi en till lektion sen har vi lunch , under luschen drar jag och matilda till pizzerian och äter för att jag inte gillar att äta i skolan x...

Av Amanda Johansson - 18 januari 2013 06:43

Hej ! Idag kan jag säga att dagen började bra ! Jag vaknade och gick in i köket och där stod mamma och gjorde frukost åt mig och min bror , medans jag smörjde in ansiktet gick hon in och stallde fatet med min mat på sängen så nu sitter jag i sängen m...

Presentation


Hejhej! Kul att ni har hittat hit ! Jag heter Amanda Johansson och det här är min blogg . Jag är 13 år och lever livet . Här kan ni följa mig i min vardag. Puss&Kram !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards