mandamarie

Alla inlägg under december 2012

Av Amanda Johansson - 31 december 2012 14:57

Hej ! Ligger i sängen nu för tillfället men ska snart gå upp , somnade vd 6 tiden imorse . Idag är det den sista dagen på 2012 , som har varit ett ganska dåligt år , men ändå bra , jag hoppas att 2013 blir bättre ! Iaf , dagens planer , antingen åker jag till Paula och firar med henne eller så firar jag hemma med mamma , pappa , morfar och morbror , det beror på om mamma låter mig sova borta eller inte . Men det kommer bli kul vilket fall !

Av Amanda Johansson - 30 december 2012 03:19

Hej ! Har bestämt mig för att börja blogga igen ! Och eftersom det är den sista dagen på 2012 tänkte jag att det skulle va roligt med helt random inlägg från och till . Puss på er !

Av Amanda Johansson - 20 december 2012 10:04

Hej ! Jag har nu bestämt mig för att ta en bloggpaus ! Det är så mycke som händer nu , t.ex att jag ska byta skola , julen kommer och jag behöver lite tid för mig själv för att ta reda på vem jag verkligen är . 

Jag kommer börja blogga nångång i januari . 

Hejdå så länge . 

 


Av Amanda Johansson - 16 december 2012 11:42

Hej ! Har inte bloggat pga trötthet , men nu är jag igång igen !
Vaknade imorse och kände att något skavde mot ryggen , vilket jag sen märkte var min mobil som jag hade somnat på . Jag lade mig vid datorn och läste lite på min online bok , som jag läste ut förut . Catching fire , efterföljaren av the hunger games , rekommenderar ! Sen gick jag ut och åt chokladpudding , efter det satte jag mig i vardagsrummet med mami och papi , en stund sen gick jag in på rummet , och här är jag , jag ska nu gå in och kolla om biblioteket är öppet och om det är det ska jag åka ner och kolla om dom har mockingjay boken , den sista i triologin om hungerspelen . Puss !
//jag och Julia på bilden ! //

Av Amanda Johansson - 13 december 2012 22:24

Hej ! Ligger hemma i sängen och myser , eftersom det har vart förjävligt kallt ute ! Det var säkert under 10- ute ! Men jag klarade mig vilket är suveränt ! Love it !
Men imorse så vaknade jag i mammas säng klockan halv 7 och jag hoppade upp och duschade håret och fixa mig sen tog jag spårvagnen upp till skolan , och idag var det ju lucia ! Så vi såg 2:orna sjunga , dom var så himla söta ! Deras föräldrar borde vara stolta !
Sen fortsatte dagen , och sen efter vi slutade tog jag och Bella med oss William till södertull och lämnade honom vid 2:ans hållplats , sen drog vi till vår spårvagn och mötte upp Iman och åkte hemåt , sen väl hemma satte jag mig vid datorn och skypea med Matilda sen gick jag och satte på en ansiktsmask sen ringde jag Julia !
Men hon var tvungen att gå och äta så jag gick och sköljde bort ansiktsmasken sen gick jag och ringde Laith och efter ett tag ringde vi Emil sen satt vi och skojade i skype'n .

Haha , så jävla roligt ! Sen när mamma kom hem åt vi och nu är jag här ! Lång dag va ??! Haha ;)

Presentation


Hejhej! Kul att ni har hittat hit ! Jag heter Amanda Johansson och det här är min blogg . Jag är 13 år och lever livet . Här kan ni följa mig i min vardag. Puss&Kram !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards