mandamarie

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Amanda Johansson - 9 december 2012 23:59

Hej mina kära ! Ligger i sängen och kan inte sova , mamma kom hem förut från en kryssning med sitt jobb , men hon köpte inte med sig huvudvärks tabletter , nej nej , godis kan hon köpa men inte huvudvärks tabletter .. Min hivudvärk har vart så besvärlig nu på sista tiden och det är därför jag inte har bloggat men det blir nya tag nu ! Imorgon är det måndag . Och det är skola .. Men men , nya tag ! Det klarar jag ! Jag ska också svänga ner på stan imorgon och kolla på vad jag ska köpa åt syrrans tre ungar ! Haha , eftersom jag slutar vid tolv tiden blir det perfekt ! Puss på er !

Av Amanda Johansson - 9 december 2012 18:24

Hej alla ! Nu kommer svaren ifrån frågestunden ! 

----------------------------------------------------------


1. Hur gammal är du ?

- Jag är 13 år .


2.Har du kik ? 

- Ja jag har kik :) 

 

3.Varför började du blogga ?

- Jag började blogga för att några av mina vänner gjorde det och tyckte det var kul .

 

4.Är detta din första blogg ? 

-Nej det är det inte :)

 

 

 

 


5.Läser du andra bloggar ? Isf vilka ? 

 

 

- Ja , jag läser andra bloggar , Jag läster bla Kenzas , Kissies , Dessies , Gurkans och Hanna Montazamis .

 

 


6.Vad heter du i mellannamn ? 

 

 

 


- Jag heter Jeanette Marie i efter namn :)

 

 

 

 

 

7. Om din bästa vän har bråkat med dig , plus att hon fyller år idag , vad skulle du göra ? 

 

 


- Jag skulle skriva hur mycket hon betyder för mig och hur mycket jag älskar henne , och att hon ska ha en suverän

 

 

födelsedag i ett sms .

 

 

 


8. Hur skaffar man en profilbild ? 

- Det kommer jag tyvärr inte ihåg :( 

 

Det var alla frågor jag fick in ! puss på er ! 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej! Kul att ni har hittat hit ! Jag heter Amanda Johansson och det här är min blogg . Jag är 13 år och lever livet . Här kan ni följa mig i min vardag. Puss&Kram !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards