mandamarie

Direktlänk till inlägg 13 december 2012

Dagen !

Av Amanda Johansson - 13 december 2012 22:24

Hej ! Ligger hemma i sängen och myser , eftersom det har vart förjävligt kallt ute ! Det var säkert under 10- ute ! Men jag klarade mig vilket är suveränt ! Love it !
Men imorse så vaknade jag i mammas säng klockan halv 7 och jag hoppade upp och duschade håret och fixa mig sen tog jag spårvagnen upp till skolan , och idag var det ju lucia ! Så vi såg 2:orna sjunga , dom var så himla söta ! Deras föräldrar borde vara stolta !
Sen fortsatte dagen , och sen efter vi slutade tog jag och Bella med oss William till södertull och lämnade honom vid 2:ans hållplats , sen drog vi till vår spårvagn och mötte upp Iman och åkte hemåt , sen väl hemma satte jag mig vid datorn och skypea med Matilda sen gick jag och satte på en ansiktsmask sen ringde jag Julia !
Men hon var tvungen att gå och äta så jag gick och sköljde bort ansiktsmasken sen gick jag och ringde Laith och efter ett tag ringde vi Emil sen satt vi och skojade i skype'n .

Haha , så jävla roligt ! Sen när mamma kom hem åt vi och nu är jag här ! Lång dag va ??! Haha ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Johansson - 1 februari 2013 22:51

Byter tillbaka till nattstad !  http://nattstad.se/Mandaaa  ...

Av Amanda Johansson - 19 januari 2013 15:16

Hej ! Just nu är jag på netto och väntar på att mami ska bli klar , för jag är törstig . Idag skulle jag ha vart med Felicia men hon kunde inte komma in till stan så det blev inget , istället drog jag till stan med mami . Innan vi gick in på netto sp...

Av Amanda Johansson - 18 januari 2013 15:48

Hej ! Idag på lunchen när jag och Matilda gick och åt , åt vi en varsin pommetallrik , och skrattade gärnet! Sen gick vi tillbaka till skolan och va kvar där tills vi slutade och då drog jag till stan och mötte upp Felicia , sen har vi gått runt på s...

Av Amanda Johansson - 18 januari 2013 10:04

Hej ! Jag sitter i skolan på franskan just nu och jag fattar noll . Vi slutar om 20 minuter , wihuuu ! Sen har vi en till lektion sen har vi lunch , under luschen drar jag och matilda till pizzerian och äter för att jag inte gillar att äta i skolan x...

Av Amanda Johansson - 18 januari 2013 06:43

Hej ! Idag kan jag säga att dagen började bra ! Jag vaknade och gick in i köket och där stod mamma och gjorde frukost åt mig och min bror , medans jag smörjde in ansiktet gick hon in och stallde fatet med min mat på sängen så nu sitter jag i sängen m...

Presentation


Hejhej! Kul att ni har hittat hit ! Jag heter Amanda Johansson och det här är min blogg . Jag är 13 år och lever livet . Här kan ni följa mig i min vardag. Puss&Kram !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards